lauantai 15. syyskuuta 2012

Nothing' Mousie 'bout It

Moi!

Tossa vähän aikaa sitten mainitsinkin, että olisin menossa katsomaan Stockkalle OPIn Vintage Minnie Mouse-kokoelman lakkoja. Mä kyllä menin, mutta ekalla kerralla siellä ei ollut muita lakkoja kokoelmasta kun The Color of Minnie ja mä en halunnut sitä. On sekin kiva väri, mutta mä halusin Nothing' Mousie 'bout Itin. Sitten me kysyttiin kassalta, että onko niitä tulossa lisää ja olihan niitä. Mun äiti sitten meni hakemaan mulle sen, kun ne oli tullu.




Oi mikä ihanuus! :)


Hyi hyi noi mun kynsinauhat on ihan hirveet. :(


Mä en saanu oikein kynsistä niin hyvää kuvaa, että toi glitteri olis kunnolla näkyny. Oon sellasen neuvon kuullu, että kun laittaa tota lakkaa niin kannattaa pitää sitä pulloa vähän aikaa ylösalaisin niin sitten noi sydämmet tulee paremmin siihen siveltimeen. Mä paritin ton Noting' Mousie 'bout Itin OPIn Kiss Me on My Tulipsin kanssa. Laitoin kaksi kerrosta Kiss Me on My Tulipsia ja yhden Nothing' Mousie 'bout Ittiä.

Näitä lakkoja käytin:

Nimet vasemmalta oikealle: OPI: Natural Nail Base Coat, OPI: Top Coat, OPI: Nothing' Mousie 'bout It ja OPI: Kiss Me on My Tulips.
Huomasin vasta nyt et toi kuva on vinosti otettu. :/

Heippa! :)

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti