lauantai 6. lokakuuta 2012

Postia! :)

Moi!

Tilasin Ihanilta kynsiltä (nettikauppa) China Glazen kynsilakkoja sellasessa osta kolme maksa kaksi setissä, joka olis kai normaalisti maksanu 17,00€, joka oli kai siitä vielä alennuksessa 14,95€. En oo kyllä nyt ihan varma, mutta siitä oon, että maksoin niistä sen 14,95€ + postikulut kai... Tilasin lakat sunnuntaina ja ne tuli tiistaina, että oon ihan tyytyväinen. :) En sitten hirveesti ees yritä kuvailla noita värejä, kun en osaa. :D


Siinä ne kaikki kolme ihanaa on!



Eli toi pinkki on Pink Voltage tollanen ihana neon pinkki kai.



Sitten on sininen Towel Boy Toy. Luin jostai blogist et tää olis niiku uima-allas veden värinen ja olen samaa mieltä. :) Ihana.




Ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä Nova. Mulla taitaa olla yks vähän samanlainen Mavalan glitteri, mutta ei se varmaan hirveen paljon en tiiä...

Eli tällasia tilauksia aattelin vaan jakaa nää teijän kanssa. Oon näitä kaikkia jo testannutkin ja niistä lakkauksista tulee postauksia varmaan pian. Tykkäättekö tekin?:)

Heippa!

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti