maanantai 12. marraskuuta 2012

Söpöjä Pöllöjä

Moi!

Eli kuten otsikosta huomaa mulla olis pöllö kynnet teillle nyt. Oon muuten tosi huono keksimään kivoja otsikoita. :D



Näistä tykkään paljon. Olin just ennen kun tein nää niin ostanu mun ekan ruskeen lakan niin olihan sen pakko päästä testiin. Ostin myös sitä päivää ennen ton toisen värin, mikä toi nyt onkaan. Kultainen? No ei se kyllä ihan normaali kultainen ole... Olisiko se ruusu kultainen. Onhan se väri eikös? :D Molemmat on Itiksen Kicksistä kun siellä oli sillon kaikki normaali hintaiset tuotteet 20% alennuksessa. Tein nämä kynnet tämän videon avulla.

Näitä käytin:
Nimet vasemmalta oikeelle:OPI: Natural Nail Base Coat, Seche Vite: Dry Fast Top Coat (onks toi se nimi :D), OPI: Alpine Snow, La Femme Beauty (joku musta jonka nimee en edellenkää tiiä), Kicks: Burning Desert, Orly: Rage ja Mavala: Amsterdam.
On muuten mun eka Kickis lakka, jonka olen ostanut. Oon aika tyytyväinen siihen. Toi sen pullo on mun mielestä tosi kiva. Olin aika tyhmä siellä kaupassa, kun yritin avat sitä testeriä niin pyöritin tota kulmikasta hommaa tossa ja ei millään auennu ja sitten kaveri vaan huomautti, että se muuten lähtee siitä pois ja sen alla on se varsinainen korkki. :D

Moikka!
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti