lauantai 2. maaliskuuta 2013

Punanen leopardi

Moikka taas!

En ookkaan pitkään aikaan postaillut. Hups... Jotenkin ei vaan oo syntynyt hirveesti mitään kivoja lakkauksia. Viime lakkauksetkin mulla oli noin kaks viikkoa. Yleensä oon vaihtanu lakkauksia pari kertaa viikossa. Osaksi syy tohon oli kyllä se, että oli talviloma ja olin silloin Ylläksellä. En jaksanut ottaa mitään lakkoja mukaan sinne. Sain jotenkin intoa postaamiseen, kun luin muitten blogeja. :) Kuitenkin mulla on yhet lakkaukset jäänyt postaamatta ja aattelin nyt sitten laittaa ne tänne.



Tollaset leopardi kynnet sain tehtyä. Aika simppeliä, mutta tykkäsin. Musta tuntuu, että teen aika paljon leopardi kynsiä, mutta mä vaan tykkään niistä. Leopardit on myös tosi helpot tehdä niin ehkä se johtuu siitäkin.

Näitä lakkoja käytin:
Nimet vasemmalta oikeelle: Trind: Nail Repair, Seche Vite: Dry Fast Top Coat, Mavala: Madrid, Kicks: Burning Desert, Max Factor: Midnight Bronze ja La Femme Beauty: musta (nimi on edelleenkin mulle mysteeri)
En muuten tiiä mitä ton kuvan nurkalle on käynyt. Huomasin sen äsken vasta. :D

Mulla on tällä hetkellä tänään lakatut galaxy kynnet, joista yritän muistaa ottaa kuvia huomenna.
Hei hei!
 <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti