lauantai 21. heinäkuuta 2012

Ostoksia Ranskasta :)

Moi!

En oo kirjottanu nyt varmaan yli viikkoon, koska olin viikon Ranskassa. Tietenkinhän mä ostelin sitten siellä Ranskassa lakkoja niin esittelen ne nytten tässä postauksessa.


Ostin kolme Sinful Colorssin lakkaa. Ton ensimmäisen vasemmalta nimi on Dream On ja se on sanoisinko neon liila. Kuvassa toi Dream On näyttää enemmän pinkiltä, mutta se on liila. Toinen lakka vasemmalta on nimeltään Opal Glitter. Tossa Opal Glitterissä  noi glitterit on ihan pieniä. Oon tosi huono kuvailemaan näitä lakkoja. :( Ton viimesen lakan nimi on HD Nails. HD Nails on tollanen tumma vihree. Siinä on kaikki noi Sinful Colorssit.


Tässä viellä parempi kuva tosta Opal Glitteristä.




Me käytiin Sephorassa siellä Ranskassa ja mä näin siellä kassan vieressä sellasen laatikon missä oli OPIn lakkoja alennuksessa 6,00e. Siinä oli OPIn halkeilevii, mutta mä en käytä mun Isa Dorankaa valkosta hirveen usein niin en niistä yhtäkään ostanu, mutta siellä oli myös OPIn Desingner Series kokoelman lakkoja. Niistä Desingner Seriesin lakoista arvoin tossa yllä olevissa kuvissä näkyvän Mysteryn ja sellasen ihanan liilan, jonka mä luulen olevan nimeltään Extravagance. Sitte päädyin ostamaan ton Mysteryn. Menin kuitenki netistä kattoo kuvia noista Desingner Seriesin lakoista kynsillä ja se Extravagance oli ihana. Yritettiin pariin kertaan mennä takasin sinne Sephoraan, mutta se oli aina kiinni. Lopulta, kun päästiin sinne niin niitä ei ollu enään. Harmitti. Toisaalta säästypähän rahaa. ;) Vaikka 6,00e OPIsta ei oo paljon. Toi Mystery on tumma liila, jossa on tollasta kultasta kimallusta. Se näyttää vähän mustalta tossa pullossa.



Ostin vielä lentokentältä yhden L'orealin lakan. Sen nimi on Luxenbourg Garden. Se on harmaa, mutta todella nätti. ;)

Näissä kuvissa muuten näkyy nää kynnet mitkä mulla on nyt ja niistä tulee myöhemmin postaus. Teen myös ehkä postauksen niistä kynsistä, jotka mulla oli Ranskassa.

Mitä piditte mun ostoksista?

Heippa!

<3

2 kommenttia:

  1. Ääää iha epäää ;-( Mä haluun noita Sinful Colours'sin lakkoja!!!!! Yhyy melkee itken xd Okei joo, sitku meet sinne sueraavaks, ni lupaat ostaa mulle noita ?! :DD:D:D:::DD:D:D Ja näytti hienoilta nuo fimo lakkaukset :

    VastaaPoista
  2. Hahaha :DD sori mut en tiiä meenkö enää Ranskaa mut jos nii pitää kattoo ;) Kiitos :)

    VastaaPoista