maanantai 2. heinäkuuta 2012

Sinistä kimallusta

Moi!

Mulla olis teille tänää uudet kynnet näytettäväks. :)


Siinä ne on. Laitoin ensin aluslakkaa. Tein ton sinisen alueen laittamalla teippiä tolleen vinoon ja lakkasin sitten Mavalan sinisellä Blue Mintillä kaksi kerrosta siihen missä se teippi ei ole. Mulla se teippi oli vaan apuna, mutta ton vois tehdä myös ihan ilmankin. Laitoin myös siihen sinisen päälle kaksi kerrosta China Glazen Luxe and Lushia. Annoin sen kuivua vähän aikaa ja sitten otin sen teipin varovaisesti siitä pois. Varoitan, että se teippi saattaa repiä vähän niitä lakkauksia ainakin mulla. Sitten tein tollasen hopeen viivan hopeella Kissin Nail Art Paintilla. Laitoin viellä kaksi kerrosta päälyslakkaa ja valmista.


Pahoittelen mun huonoja kynsinauhoja. ;( Toi oranssi mitä on vähän vielä noissa kynsien reunoissa on mun entisistä lakkauksista, joita en laittanut tänne, koska niissä ei ollut mitään kiinnostavaa sori siitäkin.


Tossa on lakat mitä käytin. Sori toi kuva ei oo oikeen hyvä, mutta ehkä siitä saa tarpeeks hyvin selvää... :) 


Sitten vielä mun uusin ostos Essien Fiji tällänen vaaleanpunanen. Mä oon jo pitkään katellu yhtä O.P.In lakkaa, joka on vähän saman tyyppinen, kun tää. Menin sitten Stockmannille kattelemaan kynsilakkoja ja siellä oli paljon Essien lakkoja niin ostin sitten tän. Essien lakat on vähän halvempia kuin O.P.In ja olen halunnut kokeilla Essien lakkoja jo vähän aikaa.

Moikka!

<3  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti