tiistai 26. kesäkuuta 2012

Ostoksia, postia ja uudet lakkaukset!

Moi!

Oon innoissaan, koska tilasin vähän aikaa sitten MiMaxista eli yhdestä nettikaupasta (linkki:http://www.mimax.fi/) China Glazen Capitol Colors lakkoja. Ne on siis Nälkäpeliin perustuvia kynsilakkoja. Lakkoja on 12 ja tykkään melkein kaikista, mutta en tilannut kuin kolme, koska ne on aika kalliita. Lakkoja on 12, koska siinä on jokaiselta vyöhykkeeltä yksi lakka, joka kuvaa sitä vyöhykettä. Tota on ehkä vähän vaikea ymmärtää jos ei ole lukenut kirjoja tai katsonut elokuvaa. Olen myös käynyt vähän shoppailemassa ja laitan kuvan niistä kynsilakoista myös. Tein myös uudet lakkaukset.



Tässä nää lakkaukset. Idea on Jullen kynsiblogista, joka on muuten tosi kiva kannattaa kattoa (linkki: http://jullenkynsiblogi.blogspot.fi/). Laitoin aluslakkaa ja lakkasin kynnet Dress Me Upilla se on yks niistä mun uusista China Glazen lakoista, jotka esittelen tässä postauksessa. Noi raidat tein Kissin Nail Art Painteilla. Toi ruusu on Konadi. Ja sitte vielä päälyslakkaa ja valmis. :)


Nää mä ostin, kun olin shoppailemassa. Dependin 228 ja 244 tollanen sinisen ja tollanen kiva pinkki. Ostin myös Mavalan sinisen Blue Mintin.


Tossa on Dress Me Up. Yksi niistä lakoista, joitka tuli postissa tänään ja tätä käytin näissä kynsissä. Toi väri on tosi kiva. ;) Ainaki mun mielestä. Se on tollanen jännä vaaleen punanen. Tykkään!

 
Toi on Luxe and Lush. Upea! Mä tiesin koko ajan, että tän lakan mä ainaki haluan. Ehdin jo suunnitella, että toi sopisi hyvin jonkun vaalean sinisen kanssa. Esim. sen, jonka ostin juuri. ;)


Sitten vielä Riveting. Tää on oranssi, jossa on tollasta kultasta kimallusta. Tää on kanssa ihana! ;)

Eipäs mulla muuta. Kertokaa toki mitä mieltä olitte uusista lakoista! ;)

Heippa!

<3


4 kommenttia:

  1. Ihan täydelliset lakkaukset<3 Niin hienot ja hyvin tehdyt, ja rakastan noita uusii lakkosja<3 Saanko pummii puolet jokasesta ? :3 ._. Ihanat<3

    VastaaPoista
  2. kiitti<3 Mut sori et ;( haha :)

    VastaaPoista