tiistai 19. kesäkuuta 2012

Viivoja ja O.P.I rakkautta :)

Hellurei! :)

Tein tänään uudet lakkaukset. Nämä ovat aika yksinkertaiset, mutta mielestäni ihan kivat. Sain myös testailla uusia lakkojani, joita sain syntymäpäivälahjoiksi.

Siinä ne sitten on. Eli laitoin ensin aluslakkaa ja sitten lakkasin kynteni O.P.In ihanaisella Kiss me on my tulipsilla paitsi nimettömän lakkasin jollain sinisellä Dependin lakalla. Sitten tein noi viivat mustalla ja hopealla Kissin Nail Art Painteilla. Sitten vielä päälyslakka ja valmista.

Mulla on tällänen ongelma, että mä en tiiä missä Dependien lakkojen värien numero näkyy, kun siinä pullossahan on useempia numeroita. Tai sitten mä vaan oon tyhmä ;) Jos joku osaa auttaa niin saa mielellään. Sitten vielä tästä O.P.I rakkaudestani... Ne lakat vaan on niiiiiin ihania, kun niissä on toi iso sivellin ja ne vaan on. Valitettavasti ne on aika kalliita... Tää Kiss me on my tulips on mun toinen värillinen O.P.In lakka. Mulla on kyllä ennestään ollu käytössä O.P.In valkoinen lakka ja päälys- ja aluslakka, joista mä tykkään.

Lisää kuvia:




Sain kukkia, kun mulla oli ne synttärit :)


Näitä lakkoja käytin.

Moikka!

<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti