keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Lisää töpötyksiä :D

Moi!

Päätin nyt näyttää jotai  vanhempii sellasii töpötys kynsii... Eli niitä mis se väri menee tummasta vaaleeseee... Oon tosi huono selittämään, mutta siis sama idea ku niissä Nälkäpeli kynsissä :) Anteeksi etukäteen joidenkin kuvien huonoudesta ;(

Olen tehnyt aika monta kertaa siniset ;)

Anteeksi tässä kuvassa lakat ovat jo näköjään lähtenyt jo vähän :/ Ja tässä pikkurillissäni on tollanen painauma. Yhessä pelissä joku astu sen päälle... Pelaan korista ;)

Lisää sinistä.... Tykkään sinisest :)

Eli siis kerron tosta töpötyksestä vielä lyhyesti. Se on tosi helppoa ;) Ota vaan joku meikkisienen pala ja laita valitsemaasi lakkaa siihen ja alota töpöttäminen. Mä oon alottanu yleensä suurinpiirtein kynnen keskeltä alaspäin. Sitten vaan anna sen ekan kerroksen kuivua ja töpötä vähän alempaa. Siinä tulee sitten se tummeneva väri kun aloitat aina vaan alempaa. Pahoitteluni en osaa oikein selittää :D Mä yleensä lisään glitterilakkaa, koska se tekee kynsistä mun mielestä hienommat.









Vielä vähän sinistä... Tähän olen lisännyt viellä tollaset tähdet. Päälyslakalla vaa kiinni kynteen :D <3















Sitte vielä liilat :)

Anteeks jos löytyy kirjotusvirheitä :)

Heippa!

<3

Anteeks unohtu... Joissakin näissä oon käyttäny useempaa lakkaa. Eli alotin sen ekan kerroksen vaaleemmalla lakalla ja sitten otin tummempaa ja jatkoin töpöttämistä sillä. 

2 kommenttia:

  1. ui noi liilat on täydelliset<3 ihanat :DDD ja noi tähdetki on kivoja :D jee hyvä anna<3

    VastaaPoista