tiistai 7. elokuuta 2012

Haaste

 Haasteen säänöt:

Vastaa haastajan esittämään 11 kysymykseen ja haasta seuraavat 6 blogia, joille keksit itse uudet kysymykset. 

Haasteen sain: Annulta

Kysymykset:

1. Onks sun kesä mennyt hyvin ?
- Onhan se.  
 2. Ootko käynyt/menossa lintsille ?
 - Oon käyny. Menisin kyllä mielelläni uudestaankin, mutta en tiedä meenkö.
 3. Huonointa kesässä ?
 - Lähinnä ötökät...
 4. Mitkä tavarat kuuluu sun suosikkeihis ?
 - No ei mulla silleen mitään suosikki tavaraa oo, mutta jos pitää sanoo niin kynsilakat, kännykkä jotkut tietyt kirjat jne...
5. Mitäs kaikkea harrastat ?
 - Mä harrastan koripalloo <3, kynsien lakkailuu ja tavallaan kitaran soittoo, mutta en tiiä jatkanko sitä...
6. Inhottavin henkilö jonka tunnet ?
 -...
7. Mihin väriin pukeudut mielellään ?
 - No mä tykkään sinisestä. Ei mulla mitään tiettyä väriä silleen... 
8. Lempi nettisivusto ?
 - YouTube ja Facebook :)
9. Onko perheelläs/sulla lemmikkejä ?
 - Meillä on kaksi ihanaa kissaa. <3
10. Musiikkimakusi ?
- Kuuntelen vähän kaikenlaista.
11. Luonteesi ?
- Oon aika ujo, hiljanen ja kilpailuhenkinen joissakin asioissa. Tossa nyt vaan pari asiaa, koska oon aika huono kuvailemaan itteeni... Tosta ujoudesta ja hiljasuudesta vielä niin hyvien kavereiden kanssa en oo niin...

Anteeksi mun vastaukset ei oo mitään hirveen hienoja, mutta ehkä te opitte musta jotain noittenkin perusteella. :)

Mä haastan: Aadan, Elisan, Jullen, Noran, Mimosan, Annun ja mun puolesta kaikki ne, jotka haluu tän tehä nii saa ;) Saanko mä mutten haastaa sen, joka haastoi mut? :D No mä haastoin. ;)

Mun kysymykset haastetuille:

1. Mitä kynsilakkaa olet käyttänyt eniten? Päälys- ja aluslakkoja ei lasketa.
2. Mitä väriä mieluiten katselet omissa kynsissäsi?
3. Fimot vai strassit?
4. Mikä on lempikynsilakkasi?
5. Lakkaatko kynsiäsi mielummin iso siveltimisellä lakalla vai pieni siveltimisellä lakalla?
6. Oletko käynyt ulkomailla tänä kesänä? Missä?
7. Mikä on lempi kirjasi?
8. Mikä on parasta kesässä?
9. Pidätkö jäätelöstä?
10. Tykkäätkö lomaila maalla vai kaupungissa?
11. Mikä on parasta blogiin kirjottelussa?

Moikka!

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti